Skip to main content

Uvod:

Lucija nas je kontaktirala s izazovom koji nas je odmah zaintrigirao – vođenje društvenih mreža za restoran Proto u Zadru. Kao restoran koji nudi autentična dalmatinska jela i gostoprimstvo, Proto je tražio partnera koji će pomoći u širenju njihove online prisutnosti i privlačenju novih gostiju.

Izazov:

Odlučili smo prihvatiti ovaj izazov jer smo stručnjaci u području ugostiteljstva i imamo obilje međunarodnog iskustva u hotelijerstvu. Naš pristup suradnji s vlasnicima i osobljem restorana omogućio nam je da dublje razumijemo njihovu viziju i filozofiju. Preuzeli smo vodstvo nad njihovim društvenim mrežama, uključujući Facebook i Instagram.

Naša uloga nije samo u kreiranju sadržaja; također smo odgovorni za upravljanje online zajednicom na Facebooku i Instagramu. Strastveno radimo na angažiranju publike i pružanju vrijednog sadržaja koji inspirira ljude da posjete Proto.

vođenje društvenih mreža

Rezultat:

Ponosno možemo reći da smo postigli izvanredne rezultate za Proto. Privukli smo novu publiku i privukli goste koji sada redovito dolaze u restoran. Poboljšali smo dizajn i estetiku njihovih društvenih mreža, dajući im moderniji i privlačniji izgled. Svojim napornim radom i stručnim znanjem preuzeli smo upravljanje društvenim mrežama kako bi vlasnicima omogućili da se usredotoče na ono što najbolje znaju – stvaranje ukusnih jela i pružanje nevjerojatnog iskustva gostima.

Odlučili smo da društvene mreže izgledaju što realnije, gdje smo koristili čiste fotografije sa kreativnim tekstovima, te ponekad koristili grafički uređenu fotografiju na naslovom na slici. Svaka fotografija je dodatno obrađena tako da izgledaju što profesionalnije, a isto tako što realnije kao u stvarnosti.

Naša suradnja s restoranom Proto u Zadru pokazuje kako se strast, stručnost i kreativnost mogu spojiti kako bi se postigao uspjeh na društvenim mrežama i unaprijedilo poslovanje u ugostiteljstvu.

vođenje društvenih mreža
vođenje društvenih mreža